OBS! HER I KLINIKKEN BRUGER VI FORTSAT MUNDBIND VED LUFTVEJSSYMPTOMER. 

Selvbetjening

Patientportalen

På Patientportalen kan du bestille tid hos en læge eller hos personale til dagen efter, det hedder Tid-Samme-Dag (TSD).
Eksempel: Du vil gerne have en tid torsdag d. 10- så ringer du den dag mellem 8-9.
                 Vi har mange tider at vælge mellem, og hos alle læger, samt tider hos personalet. Kan du ikke finde en tid der passer, kan du                              forsøge at ringe eller prøve igen dagen efter.

Personaletider betyder at tiden ikke er hos en læge, men de ser gerne patienter med hoste, ondt i halsen, sår, ved mistanke om blærebetændelse, vorte, ondt, i ørerne, vaccination, p-pillekontroller, motorattester. Og de har altid mulighed for at hente en af lægerne i forbindelse med konsultationen.

Send enkle spørgsmål til din læge

·         Det er en sikker måde at kommunikere med lægen på, og kan benyttes på alle tider af døgnet. Vi tilstræber at svare indenfor 3-5                        arbejdsdage.

·         Du kan her skrive KORTE spørgsmål til lægen, f.eks. blodprøvesvar. Det er også muligt at vedhæfte billeder.

·         Dette modul er IKKE til akutte henvendelser (ring i stedet hvis det er akut)

·         Dette Modul er IKKE til medicin- eller tidsbestilling.

·         Hvis du skriver på vegne af andre (barn, ægtefælle etc.), skal den person oprettes i eget CPR-nummer, da oplysningerne ellers havner i              den forkerte journal.

Anmod om fornyelse af dine recepter

Kan ske via App´en  "Medicinkortet" eller ved telefonisk henvendelse. Kan ikke ske pr. emailkonsultation.